Mobile menu button
Design District Zagreb logo
 

Nositelji znanja

 
 


18/6 15:00-16:30

Lokacija: Galerija Miroslav Kraljević, Šubićeva 29

Autorska koncepcija, istraživanje te provedba projekta, dizajn i originalni autorski tekstovi: Umjetnička organizacija Oaza
Fotografi: Bojan Mrđenović i Borko Vukosav
Nositelji znanja: Zlatko Budiselić, Goran Žugić, Zvonimir Balcer, Đuro Bashota, Niko Kuharić, Stella Gašparac, Mateja and Thomislav Cerovečki, Damir Marković, Stjepan Pavlović, Renato Bočak, Zvonimir Strašek, Nino Radulović, Dubravko Lacković, Sven Rakitničan, Vinko Zvošec, Nikola Andrijević, Džan Bashota, Marica Ivičević-Barišić, Stipan Josić, Gjon Gjoni, Enver and Ali Gadaf, David Lušičić, Alenka Antolić-Soban, Damir Mehkek, Ivan Prgomet
Podržano od: Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport Grada Zagreba, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Zaklada Hrvatska kuća, Zaklada Kultura nova, UO Oaza

Kako alatima dizajna utjecati na samoodrživost lokalne zajednice i posljedično na uspostavljanje kontinuiteta lokalnog identiteta, odnosno novih vrijednosti?

Projekt Ilica je višegodišnja istraživačka i kolaborativna inicijativa koja potiče reaktivaciju usluga, scenarija i proizvoda u lokalnoj zajednici, kroz razmjenu znanja i iskustava obrtnika 'stare škole' i lokalnog stanovništva, dizajnera i umjetnika. Prva, istraživačka faza projekta, uključuje mapiranje obrtničkih i proizvodnih lokala, razgovore i intervjue s protagonistima 'stare škole' i rezultira Registrom nositelja znanja s opisom kvalifikacija i vještina obrtnika i tipovima zastupljenih proizvoda i usluga. Na osnovu registra, u drugoj fazi projekta, formiran je kolaborativni edukativni program Stara škola koji se kroz interaktivne i participativne radionice, akcije i događanja bavi oživljavanjem obrtničkih tehnologija i njihovom rekontekstualizacijom u okviru suvremenog društva. Namjera je da se kroz sustavnu provedbu edukativnog programa istraže potencijali u formi predmeta, usluga i scenarija kroz koji se komunicira lokalno-specifični samoodrživi brand Nastalo u, u trećoj fazi projekta. Konačan cilj projekta je razvoj potpuno funkcionalnog modela za samoodrživ razvoj lokalne zajednice alatima socijalnog dizajna, primjenjiv i na drugim lokacijama.