Mobile menu button
Design District Zagreb logo
PRETHODNI POST

PETRA JELENIĆ: Na moje slastice utječe zajednička energija cijele četvrti

SLJEDEĆI POST

ANA KOVAČIĆ, SANJA SEKELJ I LEA VENE: Važno je umrežavanje ljudi u susjedstvu

 

MAURO MASSAROTTO: Oko Džamije vlada normalna vibra

 

“Prihvaćam sve što se ovdje događa. Mislim da ovdje, u ovom kvartu, ima puno jako lijepih studija i ljudi koji rade sjajne stvari. Nadam se da Design District neće biti sam tak’, kao mi smo Design District i to je to, nego da će se ljudi zaista okupiti i napraviti nešto konkretno.”

Mauro Massarotto svestrani je dizajner, rođeni Rovinjanin s bazom (i) u Zagrebu, a domom zapravo u cijelom svijetu. Stoji iza međunarodno renomiranog modnog brenda Sheriff&Cherry. Massarotto je u Hrvatskoj najpoznatiji po svom izvarednom redizajnu tenisica Startas vukovarske tvrtke Borovo (projekt Long Live Startas), kojim je u potpunosti redefinirao identitet poduzeća i udahnuo mu novi život za novo tisućljeće…

Mauro Massarotto 02

A dok netko pročita ovaj intervju, Massarotto je vjerojatno već pokrenuo, pa i završio neki novi projekt. Njegova golema energija ono je što plijeni pažnju publike i klijenata, ali čini i njegov dizajn tako prepoznatljivim i trajnim. Imali smo sreću uhvatiti ga neposredno prije otvaranja novog Sheriff&Cherry dućana u ulici Račkoga — iako je imao pune ruke posla oko preuređenja i adaptacije svog ureda, spremno je odvojio petnaestak minuta za nas.

Mauro Massarotto 03

Mauro Massarotto: Prostor u kojem smo sad naš je studio i showroom. Dakle, Sheriff&Cherry nije samo brend dizajnerskih naočala, već i cjelokupni studio, tim ljudi koji mi pomažu. Mnogo radimo s raznim freelancerima, a bavimo se i modnim consultingom te općenito dizajnom za raznovrsne brendove. Naš vlastiti projekt prerastao je u ozbiljan biznis koji “hendlamo” odavde, surađujući s distributerima i agentima u inozemstvu. Jednom nogom uvijek smo u Zagrebu, a drugom vani ili u Rovinju, otkud potječe naša tvrtka.

Mauro Massarotto 04

Pazi, da bi bio uspješan moraš imati jasnu viziju što želiš raditi i upoznati prave ljude. Odlično je što radimo s distributerima iz Engleske, Australije, Japana, Španjolske… Kad se jedan probudi, drugi ide spavati. Pratimo se i komuniciramo jedni s drugima. Imamo agente u Parizu, Londonu… Postojimo u globalnim razmjerima, a nisam siguran da ima mnogo drugih hrvatskih ili ex-Yu dizajnerskih brendova u istoj poziciji. Imali smo sreće, ali smo imali i dobar proizvod, a inozemno tržište bilo nam je važno otpočetka. Sve se može. Zapravo, moglo bi se reći da sada Sheriff&Cherry nije ni poznat ni nepoznat brend, što nam u potpunosti odgovara. Ponekad treba i uživati, nije sve samo u poslu. Zahvaljujući otvaranju dućana, očekujem neposredniju komunikaciju s kupcima i klijentima, jer će netko uvijek biti tu.

Mauro Massarotto 05

Premda donedavno nije prečesto boravio u Zagrebu, Massarotto ne krije da odobrava promjene koje primjećuje u gradu, ali i u ‘zoni Martićeva’. Usporedivši današnjicu s vremenom kad je otvarao prvi dućan u drugom dijelu grada, zaključuje da su razlike očite.

M.M.: Okolica Džamije oduvijek mi se sviđala. Nekoć smo imali dućan u Medvedgradskoj ulici, u blizini Gliptoteke, dok je taj kvart još bio cool. Bilo je to kultno mjesto, drugačiji pristup prodaji i distribuciji robe, bilo je totalno punk, ljudi su se kod nas okupljali. Tako je i trebalo biti, jer je društvo prije desetak godina bilo puno konzervativnije. Sada je ipak mnogo slobodnije, a tada nije bilo. Osjećali smo se kao da nismo u Zagrebu. Svejedno, ja volim i ovaj dio grada, Martićevu i okolne ulice, to mi je jedna od najdražih četvrti, u biti. Zapravo smo bili u potrazi za uredom, a ne uličnim lokalom. Iskreno, nismo planirali ponovo otvarati dućan, ali dok smo trazili prostor za ured naletili smo na ovaj lokal i rekli si: pa zašto ne? Zanimljivo je kako se sve opet vraća na staro. Ovaj predio nije fancy, nimalo ne sliči Teslinoj ni Masarykovoj, posjeduje dobar miks sadržaja i vjerujem da će biti još bolji.

Mauro Massarotto 06

Prihvaćam sve što se ovdje događa. Mislim da ovdje, u ovom kvartu, ima puno jako lijepih studija i ljudi koji rade sjajne stvari. Ima zaista svega. Oduševljava me “heavy metal” dućan Maldoror koji prodaje sve te metal gadgete. To je najbolji shop u Zagrebu. Nadam se da Design District neće biti sam tak’, kao mi smo Design District i to je to, nego da će se ljudi zaista okupiti i napraviti nešto konkretno. Svi mogu nečemu pridonijeti. Npr., ovdje nema dovoljno parkova. Ja bih odmah napravio dječji park, igraonicu… Projekt Design District trebao bi uključivati i takve inicijative.

Prostor je poseban. Ulice su široke, svjetlo je lijepo. Džamija je fantastična, skupa sa svojim skejterima i penzionerima, s cijelom tom normalnom vibrom. Izgleda svjetski. Ja sam prije u Zagreb dolazio jako rijetko, na kapaljke, samo zbog posla. Nisam provodio mnogo vremena ovdje. Ali, kad grad usporedim s onim na što je ličio prije devet-deset godina, razlika je ogromna. Postoje mjesta za izaći danju i noću.. Možeš dobro jesti i provesti se… Dakako, moglo bi to sve biti još puno bolje, ali već sad je to nebo i zemlja.

 
 

POVEZANO

PULS*AR

PULS*AR je osnovan u prosincu 2013. godine, kao nova postava etabliranih arhitekata s velikim iskustvom stečenim kroz individualnu profesionalnu karijeru od gotovo dvadeset godina. Uz njihovo zajedničko djelovanje vezan je širok raspon različitih koncepata, dizajna i realizacija projekata, čime su zaslužili brojne međunarodne nagrade i priznanja.

Program bar

Bar Program smjestio se u prostoru bivšeg šarmantnog bistroa Divas. Saša Žerajić, nezaobilazno i omiljeno lice Divasa, koji je ondje radio od otvaranja, odlučio je u istom prostoru realizirati vlastiti koncept.

Atelier Ane Barbić Katičić

Ana Barbić Katičić kontinuirano, 15-ak godina (od završetka studija na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu), samostalno i skupno izlaže u Hrvatskoj i inozemstvu (Francuska, Belgija, Izrael). Do sada je izlagala 20-ak puta samostalno.

Dom sindikata grafičara

Sindikat grafičke i nakladničke djelatnosti Hrvatske je sa svojih 147 godina neprekidnog rada najstariji sindikat u Hrvatskoj, ali i šire, osnovan kao Hrvatsko tipografičko društvo.

Kreativni centar Ledana

Unutrašnjost bloka u Bauerovoj 19 jedan je od primjera dugogodišnjeg nastojanja za očuvanjem bivšeg industrijskog kompleksa tvornice leda kao prostora od javnog značaja, a protiv pokušaja njegove privatizacije.