Ovog četvrtka, povodom šesnaestih Dizajn dijaloga po redu, u Croatian Design Superstore dolazi dugoočekivani gost — Goran Martin Štimac, prekaljeni umjetnički direktor, dizajner i tekstopisac te povremeni kustos, fotograf i lucidan polemičar na društvenim mrežama i drugim platformama. Razgovor sa Štimcem bit će jedinstvena prilika da saznamo kako doista funkcionira marketinška industrija, kako se ponašaju njezini propagandni i obrambeni mehanizmi, kako uopće doći do dobre reklame, no i za koga te nadasve — zašto? Također, čut ćemo čime se još sve Goran bavi, od strastvenog “iskopavanja” najpoznatijih nepoznatih klasika domaćeg i stranog dizajna do samostalnih fotografskih i umjetničkih projekata.
Goran Martin Štimac (r. 1971.) bio je dugogodišnji kreativni i umjetnički direktor u reklamnoj agenciji Digitel, da bi 2006. pokrenuo vlastiti studio Razum&Osjećaji, specijaliziran za art direkciju u oglašavanju, koji uspješno vodi i dan-danas. Dobitnik je niza nagrada i priznanja na regionalnim i međunarodnim smotrama dizajna i oglašavanja, kao što su Graphis Poster Annual, New York Festivals, Epica, Eurobest, MIAF, Magdalena, Effie Croatia, Festo, Zgraf, Izložba hrvatskog dizajna i dr.
K tome, Štimac se bavi proučavanjem određenih segmenata povijesti grafičkog dizajna i dosad je kurirao izložbe Sjajni tragovi 1961. — 1995. (o radu slavnog poljsko-francuskog dizajnera Romana Cieslewicza u Jugoslaviji, HDD galerija 2012.; Dan D 2015.), XXXX — četiri časopisa koja se ne srame (o dizajnu lokalnih i inozemnih erotskih časopisa, HDD galerija 2016.), a priredio je i samostalnu izložbu foto-grafičkih kolaža Po Švicarcima / À la Suisse (Galerija ULUPUH, 2014.), inspiriranu internacionalnim stilom u dizajnu i arhitekturi. Zajedno s Markom Golubom, likovnim kritičarom i kustosom HDD galerije pokrenuo je ediciju Male monografije hrvatskih dizajnera i objavio prvu knjigu Željko Borčić — dizajn, umjetnost, fotografija (HDD, 2015.). Štimac je član Hrvatskog dizajnerskog društva, Sekcije za grafički dizajn i vizualne komunikacije ULUPUH-a, organizacijskog odbora Zgrafa i Hrvatske zajednice samostalnih umjetnika. Živi i radi u Zagrebu.
Dizajn dijaloge koordinira i vodi dizajner, likovni kritičar i tekstopisac Bojan Krištofić, član CDSS tima. Kao prodajni i izložbeni prostor namijenjen proizvodima i konceptima domaćih dizajnera/ica, CDSS služi njihovom okupljanju, umrežavanju i tržišnoj promociji, dok publika dobiva priliku da ih upozna i informira se kroz opušteno i neposredno druženje. Vidimo se!